Cari Blog Ini

Jumat, 03 Agustus 2012

Tips Buat Kejutan Untuk si Dia

Koleksi Tips Kejutan Istimewa Buat Si Dia



Kejutan istimewa mampu mengintimkan lagi antara kita dan pasangan, tapi ramai di antara kita tak tau bagaimana cara membuat kejutan untuk si dia.

1.
Kesukaan Dia- Jika kita ingin menghadiahkan barang buat si dia, kita boleh berikan makanan atau barang yang memang menjadi kesukaan dia. Jangan sebab mau memberi kejutan kita berikan barang yang dia tak suka, tujuan kejutan istimewa kan untuk memberikan kegembiraan pada si dia.

2.
Destinasi Romantik-Apa kata pilih lokasi yang romantik untuk kalian bercuti berdua. Habiskan masa hanya berdua dan menikmati saat-saat manis bersama.

3.Coba sesekali kamu selipkan catatan yang kamu tuliskan madah cinta atau kata-kata indah di dalam tasnya, di atas meja atau beberapa tempat yang tidak di sangka olehnya. Walau ia kelihatan remeh tapi sudah cukup buat si dia tersenyum

4.
Plan Makan Malam-Rancang makan malam istimewa untuk si dia. Walau tidak ada apa-apa peristiwa pada hari itu tak salah kita coba mencipta kenangan manis dan indah untuk dikenang.

5.
Barang Diperlukan-Cuba kamu perhatikan apa barang yang si dia amat perlukan. Contohnya jika dompet si dia sudah rusak apa kata diam--diam kamu belikan dan hadiahkan padanya, kejutan begitu amat mendalam ertinya buat pasangan.

Moga tips ringkas ini mampu memberi idea baru untuk kamu memberi kejutan istimewa buat si dia. Selamat berkasih sayang…

Tidak ada komentar:

Posting Komentar